Muskeljentene

Muskeljentene

Om Bloggen

Motiverende, inspirerende blogg for deg som ønsker livsstilsråd om trening og helse.


Bedre selvfølelse og sexliv?

TreningPosted by Maria Høili Wed, October 21, 2015 17:27:05

Heisann. God kveld.

Tenkte jeg skulle være en liten *icebreaker* og skrive om tema: Hvordan stramme opp underlivet ved hjelp av trening?. Ganske interessant for alle og en hver vil jeg tro:-)


Tenkte å komme med noen personlige erfaringer og råd og hva jeg har hørt generelt gjennom venninner og andre guttevenner rundt dette tema.

Myte eller sannhet?, alle er ikke like, fordi, det avhenger av alder,gener,anatomi og vedlikehold.

Jeg har en del erfaring, jeg er dame, 3 barnsmor og har opplevd kroppen med og uten trening.

Jeg kan komme med følgende sannhet, om man er flink og vedlikeholder seg selv ved hjelp av følgende trening vil det være en suksess hvertfall i senga:-)

Dette er oppstrammende øvelser jeg kan anbefale:

1. Hoppetau, enkle eller dobble.

2. Box Jumps, hopp på det du finner om du ikke har en crossfit box tilgjengelig, utebenker, trapper ol kan benyttes.

3. Utfall, forover eller bakover, etterhvert med vektstang.

4. Markløft.

5. Squats i alle varianter.

6. Cleans

7. Trusthers


Jeg kan signere på at det hjelper. Jeg har selv vært aktiv innenfor det meste, tennis,løping,sykkel,svømming.

Om du bare trener kardio blir du faktisk slapp, det er å aktivere bekkenmuskulaturen som er nøkkelen her.

Haha, du blir ikke bare bra, du blir bedre:-)

Velbekomme og god kveld til alle sammen:-)



  • Comments(1)//muskeljentene.prettysmooth.no/#post11