Muskeljentene

Muskeljentene

Om Bloggen

Motiverende, inspirerende blogg for deg som ønsker livsstilsråd om trening og helse.


Til eller Fra?

LivsstilPosted by Maria Høili Wed, November 04, 2015 14:45:36
Hei og god Onsdagsmiley hadde lyst til å snakke litt om motivasjons retninger i dag og legge ut dagens økt som alle burde klare om de gidder;) Til motivasjoner og Fra motivasjoner! Vi er alle forskjellige og bruker ulike virkemiddeler for å motivere oss selv; det mest virkefulle med dette er å bruke det strategisk for å motivere seg selv til å få til ting man vil men synes kan være litt slitsomt eller veldig slitsomt ! Alltid viktig å sette realistiske mål, har man for høye krav til deg selv vil man alltid feile og eller aldri bli fornøyd. Jeg brukte dette hver dag selv for å komme igang med treningen, som nå går på autopilot i mitt system og er en sann glede i hverdagen og ikke et ork som det er i førsten for de fleste. En typisk til motivert person , motiveres av ting han vil til, som eksempel ; hvorfor trener du? Jo, jeg trener for å bli sterkere mentalt,få en bedre fysikk,få overskudd og energi ! De motiveres av å bli en bedre utgave av seg selv, de vil frem til noe mer positivt og dras fremover mot målet! En typisk fra motivert person, motiveres av ting han vil bort ifra, eksempel; hvorfor trener du? Jeg trener fordi jeg ikke vil være tykk og dvask og uatraktiv. De vil bort ifra noe. Typisk lærdom for en hjerne som har vært utsatt for ting i fortiden og ikke vil tilbake til det. Sterke virkemidler for begge motivasjonstrategier er bilder med tekst, jeg legger eksempler med, dette minner din hjerne individuellt på hvorfor du skal nettopp dette akkurat nå. kjenner du deg igjen?
Dagens økt; kun kroppsvekt ;) 70 airsquads 60 situps 50 rygghev 40 burpees 30 pushups. Kos dere👏👏👏👏👏👏 Klem fra meg😘



  • Comments(0)

Fill in only if you are not real





The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.